F1 kijken op de BBC is non-stopJohann wrote:RTL7 Reklame..
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Moderator: Emiel
- Eugene
- Syntax Error..
- white460turbo
- Forum vriend
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
1 Huge file, hier in Gouda, bij de Agros omdat het een paar cent scheelt 
- R o b
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 855 T-5R
Heerlijk zo'n goede oliedicht gecoate garagevloer....wel oppassen dat als je olie knoeit hier niet over uit glijdt.....lag bijna op z'n kop tussen de caferacertjes van het weekend.
(Over 3 druppels olie....
)
Maar om nu de vloer weer kaal te schuren?
(Over 3 druppels olie....
Maar om nu de vloer weer kaal te schuren?

- R o b
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 855 T-5R
Beetje maar.....dit jaar gaat de groep niet vanwege omstandigheden...Le Mans 2012

- Turbobiker
- La Chouffe

Op zich verheugend dat de laatste ergernis van 2 weken terug is
Maar ik zit me aan het typen op een iPad te ergeren. Is behoorlijk behelpen als je normaal met tien vingers kunt typen. En nog ergerlijker dat veel progamma's er niet echt op ingesteld zijn. Dan kun je opeens veel te eenvoudig de verkeerde knoppen indrukken. En dan is je mailtje van een halve pagina opeens weg...
Maar ik zit me aan het typen op een iPad te ergeren. Is behoorlijk behelpen als je normaal met tien vingers kunt typen. En nog ergerlijker dat veel progamma's er niet echt op ingesteld zijn. Dan kun je opeens veel te eenvoudig de verkeerde knoppen indrukken. En dan is je mailtje van een halve pagina opeens weg...
Autumn Gold Pearl Metallic...
-
Johann
- Administrator

- Type auto: Volvo 850 SC
Of je typt te slordig met 10 vingers..Turbobiker wrote:Op zich verheugend dat de laatste ergernis van 2 weken terug is![]()
- Turbobiker
- La Chouffe

Noodgedwongen al met twee aan het typen, maar als dan een pop-up precies over je annuleerknop valt heb je een probleem... .Johann wrote: Of je typt te slordig met 10 vingers..
- Turbobiker
- La Chouffe

Misschien voor verbaasd, maar eigenlijk erger ik me er gewoon aan. Net aangemeld op FB, iedereen heeft blijkbaar zijn e-mail bestand aan FB gekoppeld gezien alle vriend-verzoeken die ik krijg. Jochen Pethke zit daar ook bij.
Zit ik net op Autoweek.nl te kijken (leuke Goodwood reportages!) en daar zit altijd zo een blokje met FB-vrienden. Staat Jochen opeens als eerste. Van 9000 'vrienden'. Iets te veel toeval wat mij betreft... .
Eng, gewoon eng.
(sterker nog, ook Tim staat er bij...)
Zit ik net op Autoweek.nl te kijken (leuke Goodwood reportages!) en daar zit altijd zo een blokje met FB-vrienden. Staat Jochen opeens als eerste. Van 9000 'vrienden'. Iets te veel toeval wat mij betreft... .
Eng, gewoon eng.
(sterker nog, ook Tim staat er bij...)
- Emiel
- Super Moderator

- Type auto: S60
Doei kleine beetje privacy die je nog had... 

Rechterhand Opperbaas..
-
BenC70ES
- Syntax Error..
- Type auto: C70
- Emiel
- Super Moderator

- Type auto: S60
- Turbobiker
- La Chouffe

-
BenC70ES
- Syntax Error..
- Type auto: C70
Nee maar zou wel eens goed kunnen dat al die dieseldampen die verdampers zo snel doen rotten!
-
Johann
- Administrator

- Type auto: Volvo 850 SC
Regen..
Normaal niet zo'n ramp. Ga je lekker TV kijken. Eerst formule 1. Ging goed tot net voor de finish. Dikke onweersbui gooide de schotel plat. Geen finish gezien.
Ach, is er altijd nog WTCC. Ging goed tot net voor de finish. Guess what...
Normaal niet zo'n ramp. Ga je lekker TV kijken. Eerst formule 1. Ging goed tot net voor de finish. Dikke onweersbui gooide de schotel plat. Geen finish gezien.
Ach, is er altijd nog WTCC. Ging goed tot net voor de finish. Guess what...