hoewel ik het verschil tussen immi's en echte niet zie
Leuke quotes/uitspraken
Moderator: Emiel
-
BenC70ES
- Syntax Error..
- Type auto: C70
Re: Leuke quotes/uitspraken
-
Johann
- Administrator

- Type auto: Volvo 850 SC
My Car status as of 17 Aug is Bailment Ship
Anyone know what that means please
It means its on a transport ship but its got a leak and at the moment they are trying to bail out as much sea water as possible before it sinks
- Tim N
- Syntax Error..
- Type auto: Zee Germanz r cummin
I'LOLd
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
- Tim N
- Syntax Error..
oreo931 wrote: Wipe your vagina. Your seats will smell less.
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
-
Johann
- Administrator

- Type auto: Volvo 850 SC
Hoorde vandaag een verhaal over een mannetje die met een busje met aanhanger met trek/richtbank er op op lokatie schades kan repareren. Hij doet alleen plaatwerk, niet plamuren en spuiten.
Zijn bijnaam is "Klopgeest" ..
Zijn bijnaam is "Klopgeest" ..
- Wibren V70R
- Syntax Error..
- Type auto: V70R ex-AWD
Vroeger, toen jullie vader nog heel sportief was

- Emiel
- Super Moderator

- Type auto: S60
Topinterview van BBC commentator Martin Brundle met Mclaren coureur Jenson Button...

MB; so the Ferrari of Alonso is pretty fast of the startline
JB; Yeah, it's a formula 1 car...

Rechterhand Opperbaas..
- Wibren V70R
- Syntax Error..
- Type auto: V70R ex-AWD
So called heavy metal, or whatever you wanna call it, i call it rock 'n roll and it is the original successor to original rock 'n roll, because it's the same urge so make a loud noise, to piss your parents off and get laid basicly.
Lemmy
Lemmy
-
t-5Karel
- King of worst

Motorhead ruless..!Wibren V70R wrote:So called heavy metal, or whatever you wanna call it, i call it rock 'n roll and it is the original successor to original rock 'n roll, because it's the same urge so make a loud noise, to piss your parents off and get laid basicly.
Lemmy
- Eugene
- Syntax Error..
Re: Bijzondere en/of Leuke quotes/uitspraken
You can say lots of bad things about paedophiles but at least they drive slowly past schools

- Bouke
- Dwalende...
***-******* of voor verdere info mail DCCCL even , deze roddeltante weet alles over mijn auto.
Deze Albert Verlinde van het forum geeft je graag alle ins en outs van deze wagen .
- Emiel
- Super Moderator

- Type auto: S60
- Bouke
- Dwalende...
Ja..
Verbaasde mij erover.. Weet er voor de rest weinig van hoor. Maar deze persoon vestigd met deze uitspraak (nota bene in zijn eigen verkooptopic) de aandacht op de twijfel die er blijkbaar bestaat rond zijn auto.
Lijkt mij niet slim. Voor de rest vond ik het gewoon een grappige opmerking (grappig van kinderachtigheid.. Maar ik ken niet het hele verhaal dus misschien heeft hij z'n redenen om dit te doen..)
Door dit soort gedoe op fora ben ik nooit zo'n forumsletje geworden.. Zie op 850forum redelijk veel "kinderachtig gedrag" en bijvoorbeeld lomp afkraken (terwijl sommigen in mijn ogen zelf ook een slechte smaak hebben, maar dat moet iedereen lekker zelf weten toch?) NT bevalt me tot nu toe nog wel goed
Verbaasde mij erover.. Weet er voor de rest weinig van hoor. Maar deze persoon vestigd met deze uitspraak (nota bene in zijn eigen verkooptopic) de aandacht op de twijfel die er blijkbaar bestaat rond zijn auto.
Lijkt mij niet slim. Voor de rest vond ik het gewoon een grappige opmerking (grappig van kinderachtigheid.. Maar ik ken niet het hele verhaal dus misschien heeft hij z'n redenen om dit te doen..)
Door dit soort gedoe op fora ben ik nooit zo'n forumsletje geworden.. Zie op 850forum redelijk veel "kinderachtig gedrag" en bijvoorbeeld lomp afkraken (terwijl sommigen in mijn ogen zelf ook een slechte smaak hebben, maar dat moet iedereen lekker zelf weten toch?) NT bevalt me tot nu toe nog wel goed
- Tim N
- Syntax Error..
Bouke wrote:NT bevalt me tot nu toe nog wel goed![]()
Of de rst dat ook vindt