Johann wrote:Zal wel aan je hele dure monitor liggen dan... Of een keer een F5 doen.Ronbroek wrote: Dat verschil tussen licht en donker oranje is niet zo
Is nl rood en oranje..
Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
Moderator: Emiel
- Ronbroek
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 850 T-5 1994
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
- fearless
- Syntax Error..
Was alweer zo gewend aan de nieuwe layout dat ik hem maar snel heb terug gezet. 

-
Johann
- Administrator

- Type auto: Volvo 850 SC
Alle mensen die met de oude layout zich hebben aangemeld hebben Subsilver2 als standaard layout staan en de mensen die met de nieuwe layout er bij zijn gekomen die hebben proFormell als standaard layout staan in hun prefs.fearless wrote:Was alweer zo gewend aan de nieuwe layout dat ik hem maar snel heb terug gezet.
- R o b
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 855 T-5R
fearless wrote:Emiel wrote:Heel erg eng.fearless wrote:Lid geworden van de fitness club. Maandag 1e intro les.En ja uit vrije wil.
Ja dat vond ik zelf eigenlijk ook al. Op de fiets naar het werk, sporten. Waar gaat het heen met deze wereld.
Haha, Ivo de Volvo uit!
Hmm...miss ook iets voor Rob

- Turbobiker
- La Chouffe

Toch wel leuke dames op de club? Als ze jou te oud zijn, stuur je ze maar door.... (zo boven de 22 ongeveer...)fearless wrote:Emiel wrote:Heel erg eng.fearless wrote:Lid geworden van de fitness club. Maandag 1e intro les.En ja uit vrije wil.
Ja dat vond ik zelf eigenlijk ook al. Op de fiets naar het werk, sporten. Waar gaat het heen met deze wereld.
Autumn Gold Pearl Metallic...
-
Freek
- Dwalende...
- Type auto: zwart hok
Stuur alles tot de 26 maar door hierheen, daarboven mag naar Lars.Turbobiker wrote:fearless wrote:
Toch wel leuke dames op de club? Als ze jou te oud zijn, stuur je ze maar door.... (zo boven de 22 ongeveer...)
Zelf heb ik me gisteren weer verbaasd aan de ethiek in Franstalig gebied mbt alcohol en verkeer.
Tijdens de lunch wordt er al flink aan de wijn gezeten, en als je 's avonds langs de snelweg stopt om een hapje te eten dan zie je de halve liters bier en wijn overal op tafel staan
- Emiel
- Super Moderator

- Type auto: S60
De hoeveelheid technische journaals in het Volvo systeem over kortsluitingen bij de huidige generatie XC70, V70, S80.
Vandaag een dagje spelen met de soldeerbout. Begon als een ABS storing bij de rechter wielsensor. Na wat zoeken zag m'n collega een rare plek bij de koplamp. Draden zaten te strak langs een carrosseriedeel, waardoor 1 draad doormidden ging, zichzelf ging lassen en daarmee nog een kabelboompje extra meenam. Daarna plofte de 15A zekering van die groep pas.
Vandaag een dagje spelen met de soldeerbout. Begon als een ABS storing bij de rechter wielsensor. Na wat zoeken zag m'n collega een rare plek bij de koplamp. Draden zaten te strak langs een carrosseriedeel, waardoor 1 draad doormidden ging, zichzelf ging lassen en daarmee nog een kabelboompje extra meenam. Daarna plofte de 15A zekering van die groep pas.

Rechterhand Opperbaas..
- fearless
- Syntax Error..
Ben er ook over aan het denken om de auto maar te verkopen.R o b wrote:Haha, Ivo de Volvo uit!![]()
Och man, gister mijn ogen uitgekeken daar.Turbobiker wrote:Toch wel leuke dames op de club? Als ze jou te oud zijn, stuur je ze maar door.... (zo boven de 22 ongeveer...)
Hm volgens mij is dat zo'n beetje mijn eigen doelgroep. Stuur dus lekker helemaal niks door.Freek wrote:Stuur alles tot de 26 maar door hierheen, daarboven mag naar Lars.

- Turbobiker
- La Chouffe

Ah, Ivo begint ook minder kritisch te wordenfearless wrote:Och man, gister mijn ogen uitgekeken daar.Turbobiker wrote:Toch wel leuke dames op de club? Als ze jou te oud zijn, stuur je ze maar door.... (zo boven de 22 ongeveer...)Enne te oud ?? Wat is te oud ?? Zoals laatst iemand tegen mij zij "zolang de voering er nog maar niet uit hangt".
![]()
Autumn Gold Pearl Metallic...
-
Johann
- Administrator

- Type auto: Volvo 850 SC
- R o b
- Syntax Error..
- Type auto: Volvo 855 T-5R
Zo wat hebben die mini-Johann's nou weer gevonden....pappa post het dan even!

- Turbobiker
- La Chouffe

- sean850
- Forum vriend
- Type auto: 850 T-5 met R setup
kneiter irritant filmpje zeg
gelukkig zitter er nog een paar leuke dames in
gelukkig zitter er nog een paar leuke dames in
- JCviggen
- Dwalende...
- Type auto: 850 T-5R