JaEmiel wrote:Heb jij er ook al verstand van?Barbershop wrote:Ach, ik heb liever dat ie te rijk loopt dan te armTurbobiker wrote: Meld hem wel even dat hij hem niet te rijk afstelt, dat lijkt momenteel een beetje standaard te zijn bij hem...
Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Moderator: Emiel
- Laserblue
- Forum vriend
- Posts: 61
- Joined: 31.03.2008, 18:01
- Turbo Geek
- Dwalende...
- Posts: 219
- Joined: 02.12.2007, 23:36
- Location: Turbo City
- Turbo Geek
- Dwalende...
- Posts: 219
- Joined: 02.12.2007, 23:36
- Location: Turbo City
Heb me tevens verheugd aan een maat van me die zijn Golf 2 met een 1.8T op de dyno heeft gezet na een jarenlang durend project.
Schrik niet, 20 runs gedaan waarvan 10 boven de 600Pk met als topper 677 pk en maar liefst 800NM !!!
Is een 1.8T met GT35R en 2.4 bar overdruk. Heel wat aangepaste zaken zoals de Carillo drijfstangen, DTA management, dikke injectoren, geflowde kop, speciale nokkenassen, etc.
De krukas, kopbouten en het blok ansich zijn gewoon standaard.
Ik zal zijn youtube filmpje en uitdraai eens opzoeken.
Schrik niet, 20 runs gedaan waarvan 10 boven de 600Pk met als topper 677 pk en maar liefst 800NM !!!
Is een 1.8T met GT35R en 2.4 bar overdruk. Heel wat aangepaste zaken zoals de Carillo drijfstangen, DTA management, dikke injectoren, geflowde kop, speciale nokkenassen, etc.
De krukas, kopbouten en het blok ansich zijn gewoon standaard.
Ik zal zijn youtube filmpje en uitdraai eens opzoeken.
- Emiel
- Super Moderator

- Posts: 5798
- Joined: 21.11.2007, 19:08
- Type auto: S60
- Location: Gelderderland
Graag!Turbo Geek wrote:Heb me tevens verheugd aan een maat van me die zijn Golf 2 met een 1.8T op de dyno heeft gezet na een jarenlang durend project.
Schrik niet, 20 runs gedaan waarvan 10 boven de 600Pk met als topper 677 pk en maar liefst 800NM !!!
Is een 1.8T met GT35R en 2.4 bar overdruk. Heel wat aangepaste zaken zoals de Carillo drijfstangen, DTA management, dikke injectoren, geflowde kop, speciale nokkenassen, etc.
De krukas, kopbouten en het blok ansich zijn gewoon standaard.
Ik zal zijn youtube filmpje en uitdraai eens opzoeken.

Rechterhand Opperbaas..
- Turbobiker
- La Chouffe

- Posts: 3152
- Joined: 22.11.2007, 22:12
Ach, als er over software gemopperd wordt lijkt het meestal MTE te zijn. (bij Rica gaat het altijd over het niet krijgen van koffie...)Turbo Geek wrote:Maar eh wat is het verhaal dan ?
Ik heb schijnbaar berichten gemist over MTE klanten die dan niet helemaal tevreden zijn over de tuning ..... ?
Maar die van Eugene en Jan lopen erg rijk
Autumn Gold Pearl Metallic...
- Laserblue
- Forum vriend
- Posts: 61
- Joined: 31.03.2008, 18:01
Je moet echt eens een keer proberen of je een keer sex kunt hebben met iemand, desnoods betaald. Want je bent zo gefrustreerd, da's niet normaalTurbobiker wrote:Ach, als er over software gemopperd wordt lijkt het meestal MTE te zijn. (bij Rica gaat het altijd over het niet krijgen van koffie...)Turbo Geek wrote:Maar eh wat is het verhaal dan ?
Ik heb schijnbaar berichten gemist over MTE klanten die dan niet helemaal tevreden zijn over de tuning ..... ?
Maar die van Eugene en Jan lopen erg rijk

- Turbobiker
- La Chouffe

- Posts: 3152
- Joined: 22.11.2007, 22:12
Zowel Jan als Eugene mopperen dat hun wagen veel te rijk loopt bovenin bij hogere temperaturen. En bij Eugene is dat na meerdere sessies met MTE nog steeds zo.Barbershop wrote:Je moet echt eens een keer proberen of je een keer sex kunt hebben met iemand, desnoods betaald. Want je bent zo gefrustreerd, da's niet normaalTurbobiker wrote:Ach, als er over software gemopperd wordt lijkt het meestal MTE te zijn. (bij Rica gaat het altijd over het niet krijgen van koffie...)Turbo Geek wrote:Maar eh wat is het verhaal dan ?
Ik heb schijnbaar berichten gemist over MTE klanten die dan niet helemaal tevreden zijn over de tuning ..... ?
Maar die van Eugene en Jan lopen erg rijk
Ik zeg toch niet dat TG naar Fasttech of RICA moet gaan omdat MTE het niet kan. Alleen dat hij daar even op een bepaald punt moet letten. Ik twijfel er niet aan dat Marco dat wel in orde kan brengen. En je hebt maar een paar mogelijkheden per jaar daar, dus moet je zorgen dat het in één keer goed is. Gewoon punt van aandacht. Heb ik verder niets mee te maken.
Autumn Gold Pearl Metallic...
- haRtV70R
- Dwalende...
- Posts: 127
- Joined: 20.01.2008, 20:10
- Location: zuidelijk
- Turbobiker
- La Chouffe

- Posts: 3152
- Joined: 22.11.2007, 22:12
Pffft, ik zeg ook niet dat RICA onfeilbaar is, alleen dat er momenteel een paar jongens met MTE met te rijke motor rondrijden.
Daarbij was mijn software altijd perfect, alleen de hardware niet altijd. De te hoge turbodruk had niets met software te maken.
En ik heb ook wel vaker gezegd dat je bij RICA gewoon met een 100% in orde auto moet komen, dan krijg je perfecte software. Alleen komen er regelmatig mensen bij RICA met wat 'mindere' auto's (turboslangen vast met tiewraps...) en dan gaat het zeker niet goed. RICA stuurt ze dan niet meteen weg, maar heeft ook niet het materiaal in huis om de wagen 100% te maken. Ze doen een poging die ze bij nader inzien beter niet hadden kunnen doen. Zulke gevallen komen altijd anders op forums. Terwijl in vele gevallen de eigenaar het al verkloot had.
En nogmaals, van mij zul je niets negatiefs over de software van MTE horen roepen, ook die vent weet wat hij doet.
Daarbij was mijn software altijd perfect, alleen de hardware niet altijd. De te hoge turbodruk had niets met software te maken.
En ik heb ook wel vaker gezegd dat je bij RICA gewoon met een 100% in orde auto moet komen, dan krijg je perfecte software. Alleen komen er regelmatig mensen bij RICA met wat 'mindere' auto's (turboslangen vast met tiewraps...) en dan gaat het zeker niet goed. RICA stuurt ze dan niet meteen weg, maar heeft ook niet het materiaal in huis om de wagen 100% te maken. Ze doen een poging die ze bij nader inzien beter niet hadden kunnen doen. Zulke gevallen komen altijd anders op forums. Terwijl in vele gevallen de eigenaar het al verkloot had.
En nogmaals, van mij zul je niets negatiefs over de software van MTE horen roepen, ook die vent weet wat hij doet.
Autumn Gold Pearl Metallic...
-
M a r c
- Forum vriend
- Posts: 88
- Joined: 01.01.2008, 15:54
- Type auto: Volvo 850 T-5R
Als je niet alle ins & outs weet zou je eens moeten leren je mond te houden.... ik kan nog heel veel andere verhalen vertellen.... maar dat doe je pas publiekelijk als je 100% zeker álle details weet. En die weet jij dus klaarblijkelijk niet aangaande Eugene en Jan
Dus om in je eigen bewoordingen te blijven: "de software is perfect, maar de hardware laat wel eens te wensen over". Zo ook in deze gevallen. En ik heb Jan onlangs gesproken en Eugene was gisteren nog hier, we hebben e.e.a. besproken maar gemoppert is er door geen van beiden.
Enfin, ik heb me vandaag verheugd aan een rit in een rode 600pk widebody S60
Mijn god; dát gaat! Zonder té rijk te lopen 
[img][images/thumbs/M%20a%20r%20c_800x365.jpg]http://i288.photobucket.com/albums/ll16 ... 00x365.jpg[/img]
Enfin, ik heb me vandaag verheugd aan een rit in een rode 600pk widebody S60
[img][images/thumbs/M%20a%20r%20c_800x365.jpg]http://i288.photobucket.com/albums/ll16 ... 00x365.jpg[/img]
Last edited by M a r c on 23.05.2008, 21:32, edited 4 times in total.
No introduction necessary...
- haRtV70R
- Dwalende...
- Posts: 127
- Joined: 20.01.2008, 20:10
- Location: zuidelijk

