Wat is serieus geld en staat auto?
Doe maar per PB wat info over staat, prijs en dergelijken.
Vrind van me is zeker serieus alleen ligt het aan de bedragen 10K plus is een no go iig
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
Het verschepen van 1 auto kost rond de 1200 dollar, exclusief importheffing, belastingen en kosten overzees. Wil je een auto in een 20 voet container dan kost het 300/400 dollar extra.
Had idd ook zoiets gehoord. Ben benieuwd naar de prijs, foto's en gegevens van de auto waar jij op doelde.
Ik zeg lama komme!! (misschien eerst een de vr prijs door PB-en voordat je alles gaat napluizen.
En jij weet zeker dat het geen afgeragte meuk is wat er dan in die container gezet wordt?
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
Half Europa even snel gecheckt via auto sites, maar een R-sedan is heel zeldzaam. Alleen eentje in de UK te vinden (stuur aan de verkeerde kant) en eentje in Zweden volgens de sites die ik even afgegaan ben en dan nog niet eens wit...
Wachten tot er hier één vrij komt en overspuiten is waarschijnlijk de goedkoopste optie...
Tim N wrote:Had idd ook zoiets gehoord. Ben benieuwd naar de prijs, foto's en gegevens van de auto waar jij op doelde.
Ik zeg lama komme!! (misschien eerst een de vr prijs door PB-en voordat je alles gaat napluizen.
En jij weet zeker dat het geen afgeragte meuk is wat er dan in die container gezet wordt?
Er is helemaal geen witte R waar ik op doelde. Als je er 1 wilt dan zul ze overzees moeten gaan zoeken. Als je er 1 zoekt daar dan heb je zeker de hulp nodig van iemand aan die kant van de plas.
Niet zo lastig doen, als hij een 854 koopt wil ie een ori R of een originele T-5R.
Dus met stoelen, deurbekleding, blok (mits R de sper) Bumper, wielen enz. enz
Wil je dat los kopen ben je meer kwijt dan gelijk een std auto te kopen.
Last edited by Tim N on 09.07.2010, 09:45, edited 1 time in total.
Tim N wrote:Niet zo lastig doen, als jij een 854 koopt wil ie een ori R of een originele T-5R.
Dus met stielen deurbekleding blok (mits R de sper) Bumper, wielen enz. enz
Wil je dat los kopen ben je meer kwijt dan gelijk een std auto te kopen.